Loading...
Företagsevent2018-07-12T12:10:14+00:00

FÖRETAGSEVENT

Vi arrangerar alla typer av event, litet som stort.

Vi hjälper er med allt från menyval till  underhållning. I våra kuvertpris ingår alltid lokal, personal samt för- och efterarbete.

I Ryttarsalen kan vi duka upp för max 110 personer, men vi har även möjlighet att ta emot sällskap upp till 150 pers. Efter middagen har vi möjlighet att ordna dans i våra vackra lokaler.

Vi kan även hjälpa till att ordna underhållning, DJ eller liveband, ljudanläggning till egen musik tex Spotify, scen om det skulle önskas. Efter middagen kan vi öppna en bar – allt för att Er kväll ska bli så lyckad som möjligt.

Checklista inför förfrågan om event:

  • Tidpunkt
  • Antal gäster
  • Sittande middag eller buffé
  • Underhållning/aktivitet
  • Dans
  • Ev tema
  • Dryck
  • Budget

Med detta som utgångspunkt ser vi sedan till att anordna ert event så att den blir precis som Ni har tänkt Er.

Frågor och svar om företagsfest

Hur många personer får man plats i er festlokal/festvåning?2018-06-29T07:35:04+00:00

Vi kan duka för 150 personer i festlokalen.

Vad kostar det att hyra bara er festlokal/festvåning?2018-06-29T07:37:21+00:00

Vi hyr inte ut enbart festlokalen, utan festlokalen ingår i kuvertpriset.

Hur vet man vad det kostar att hyra er festlokal/festvåning?2018-06-29T07:37:08+00:00

Priset beror på vad man äter. Ni är välkomna att kontakta oss för ett prisförslag.

Får man ta med sig egen mat?2018-06-29T07:37:50+00:00

Vi har inget tillagningskök så det går tyvärr inte att laga egen mat hos oss. Däremot samarbetar vi med flera olika cateringföretag för att kunna erbjuda vad ni önskar.

Ingår det bordsdekorationer?2018-06-29T07:38:04+00:00

Ja, det ingår i priset. Vi tar tillsammans fram vad det ska vara för färger.

Finns det projektor för till exempel bildspel?2018-06-29T07:38:15+00:00

Ja, det finns en takmonterad projektor i vår festlokal/festvåning.

Finns det ljudanläggning om man ska hålla tal?2018-06-29T07:38:32+00:00

Vi har en ljudanläggning som kan användas för till exempel tal, men oftast behövs inte det.

Har ni ljudanläggning till dans?2018-06-29T07:39:33+00:00

Vi hyr ut ljudanläggning till dansen. Beroende på hur många personer ni är anpassar vi anläggningen.

Finns det någon bar?2018-06-29T07:39:46+00:00

Efter middagen öppnar vi en bar om ni önskar. Där kan man även betala med kreditkort. Önskar ni stå för all dryck i baren eller subventionera priset så ordnar vi det.

Kan ni ordna underhållning, liveband eller DJ?2018-06-29T07:40:48+00:00

Ja, vi kan genom våra samarbeten erbjuda många typer av underhållning. Säg bara vad ni önskar för typ av underhållning, så ordnar vi det.

Hur länge får festen pågå?2018-06-29T07:40:56+00:00

Vi stänger kl 01.00, men önskar man ha öppet till 02.00 går det att ordna.

Kan man vara ett mindre sällskap i festlokalen?2018-06-29T07:35:24+00:00

Vi har även rum som passar för mindre sällskap.

Vad finns det för menyer?2018-06-29T07:40:35+00:00

Här finner ni våra menyer, men har ni egna önskemål ordnar vi givetvis det.