Företagsevent2024-03-27T00:13:05+01:00
Livgrenadjärmässen sigil

FÖRETAGSEVENT

Vi arrangerar alla typer av event, litet som stort.

Hos oss kan du som är arrangör koppla av och låta oss sköta allt. Vi hjälper till med allt från menyval till underhållning.
Vi tycker alla event är fantastiskt roliga att arrangera och det gör att dina gäster alltid möts av positiv personal när de kommer till oss.
I våra kuvertpris ingår alltid lokal, personal samt för- och efterarbete.



I Ryttarsalen kan vi duka upp för max 110 personer, men vi har även möjlighet att ta emot sällskap upp till 150 pers. Efter middagen har vi möjlighet att ordna dans i våra vackra lokaler.

Vi kan även hjälpa till att ordna underhållning, DJ eller liveband, ljudanläggning till egen musik tex Spotify, scen om det skulle önskas. Efter middagen kan vi öppna en bar – allt för att Er kväll ska bli så lyckad som möjligt.

Checklista inför förfrågan om event:
  • Tidpunkt
  • Antal gäster
  • Sittande middag eller buffé
  • Underhållning/aktivitet
  • Dans
  • Ev tema
  • Dryck
  • Budget

Med detta som utgångspunkt ser vi sedan till att anordna ert event så att den blir precis som Ni har tänkt Er.

Checklista inför förfrågan om event:
  • Tidpunkt
  • Antal gäster
  • Sittande middag eller buffé
  • Underhållning/aktivitet
  • Dans
  • Ev tema
  • Dryck
  • Budget

Med detta som utgångspunkt ser vi sedan till att anordna ert event så att den blir precis som Ni har tänkt Er.

Vi kommer till dig!

Om du föredrar att genomföra eventet i egna lokaler eller på annan plats. Då kommer vi självklart dit!

Vi har ett väl inarbetat koncept där vi kan vara i princip vart som helst och det krävs inga stora förberedelser.

Vi har som mest serverat 5000 hamburgare på bara några timmar. Men vi har även serverat middag för 2 personer ute i skogen. Vi har ingen fast meny utan vi pratar ihop oss så du får precis det du önskar. Allt är möjligt!

Önskar du även tält, bord, stolar och personal så löser vi det.

Frågor och svara om företagsfest

Hur många personer får man plats i er festlokal/festvåning?2018-06-29T07:35:04+02:00

Vi kan duka för 150 personer i festlokalen.

Vad kostar det att hyra bara er festlokal/festvåning?2018-06-29T07:37:21+02:00

Vi hyr inte ut enbart festlokalen, utan festlokalen ingår i kuvertpriset.

Hur vet man vad det kostar att hyra er festlokal/festvåning?2018-06-29T07:37:08+02:00

Priset beror på vad man äter. Ni är välkomna att kontakta oss för ett prisförslag.

Får man ta med sig egen mat?2023-01-02T09:32:45+01:00

Vi är en restaurang och man får tyvärr inte ta med sig egen mat.

Ingår det bordsdekorationer?2018-06-29T07:38:04+02:00

Ja, det ingår i priset. Vi tar tillsammans fram vad det ska vara för färger.

Finns det projektor för till exempel bildspel?2018-06-29T07:38:15+02:00

Ja, det finns en takmonterad projektor i vår festlokal/festvåning.

Finns det ljudanläggning om man ska hålla tal?2018-06-29T07:38:32+02:00

Vi har en ljudanläggning som kan användas för till exempel tal, men oftast behövs inte det.

Har ni ljudanläggning till dans?2018-06-29T07:39:33+02:00

Vi hyr ut ljudanläggning till dansen. Beroende på hur många personer ni är anpassar vi anläggningen.

Finns det någon bar?2018-06-29T07:39:46+02:00

Efter middagen öppnar vi en bar om ni önskar. Där kan man även betala med kreditkort. Önskar ni stå för all dryck i baren eller subventionera priset så ordnar vi det.

Kan ni ordna underhållning, liveband eller DJ?2018-06-29T07:40:48+02:00

Ja, vi kan genom våra samarbeten erbjuda många typer av underhållning. Säg bara vad ni önskar för typ av underhållning, så ordnar vi det.

Hur länge får festen pågå?2018-06-29T07:40:56+02:00

Vi stänger kl 01.00, men önskar man ha öppet till 02.00 går det att ordna.

Kan man vara ett mindre sällskap i festlokalen?2018-06-29T07:35:24+02:00

Vi har även rum som passar för mindre sällskap.

Vad finns det för menyer?2018-06-29T07:40:35+02:00

Här finner ni våra menyer, men har ni egna önskemål ordnar vi givetvis det.

Till toppen