Loading...
Minnesstund2018-07-12T11:42:26+00:00

MINNESSTUND

Vi arrangerar gärna minnesstund i samband med begravning. Både i våra lokaler och församlingshem.

Våra lokaler lämpar sig för sällskap i alla storlekar. Här kan ni sitta upp till 120 pers i samma rum, vilket är en otrolig fördel om någon vill hålla tal. Vi samarbetar med  begravningsbyråer som i våra lokaler kan arrangera en borglig urakt/minnesceremoni.

I VÅRA MENYER ingår lättdryck, kaffe och kaka eller tårta.

Det ingår även dukar, blommor. Personal som dukar, serverar och diskar samt reskostnad. 

Kakor: Choklad, päron, citron eller nougatbiskvi, vaniljhjärta eller mazarin. Tårta: Mässentårta med smak av citron och blåbär, täckt med vit marsipan.
Är du allergisk mot något, låt oss veta det så ordnar vi alternativ. 

Anhöriga som har arrangerat en minnesstund hos oss säger:

”Tack för en underbar minnesstund uppe i era vackra lokaler. Alla gäster var supernöjda. Maten var fantastisk så ock personalen. Tack för fint bemötande och mycket god service! Vi kan varmt rekommendera att ha minnesstunden på Livgrenadjärmässen.”

Begravningsbyrå Louise Gylling

Frågor och svar om minnesstund

Hur många personer får man plats i festlokalen?2018-06-27T20:52:56+00:00

Vi kan duka för 150 personer i festlokalen.

Kan man vara ett mindre sällskap i festlokalen?2018-06-29T07:35:24+00:00

Vi har även rum som passar för mindre sällskap.

Finns det ljudanläggning om man ska hålla tal?2018-06-29T07:38:32+00:00

Vi har en ljudanläggning som kan användas för till exempel tal, men oftast behövs inte det.

Finns det projektor för till exempel bildspel?2018-06-29T07:38:15+00:00

Ja, det finns en takmonterad projektor i vår festlokal/festvåning.

Hur vet man vad det kostar att hyra er festlokal/festvåning?2018-06-29T07:37:08+00:00

Priset beror på vad man äter. Ni är välkomna att kontakta oss för ett prisförslag.

Vad kostar det att hyra bara er festlokal/festvåning?2018-06-29T07:37:21+00:00

Vi hyr inte ut enbart festlokalen, utan festlokalen ingår i kuvertpriset.